Gives væk cd room -IO Omega tape
Fra : jama

Dato : 29-09-04 09:35

cd room nr.P 564267A øø 626§ ø 29547 cd-room-4x Teac

Dette er det nr der står på siden af cd room #§# skal være et dollar
tegn,jeg kan ikke bruge den da min bærbar er en compaq amanda 300 ,hvor
dette drev ikke passer.Jeg har vedlagt en tegning af cd room set på bagsiden
,firkanten i højre hjørne ,er en sort plastik firkant ,der må passe på en
skinne i drevåbningen så de køres rigtig ind.Hvilken bærbar den passer til
ved jeg ikke ,men jeg håber nr.og tegning kan hjælpe,den gives væk
mvh.u3066

ps.jeg har også et tape drev ,men ikke til bærbar der gives væk. #
Iomega 700# model IO 3010 det er som nyt
hvis nogen er interreseret så gi et svar her i gr.og hvis I har noget jeg
eventuelt kan bruge så ville det være OK ,men ingen betingelse!!!!

Fra : jama

Dato : 29-09-04 09:59

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis nogen er interreseret så gi et svar her i gr.og hvis I har noget jeg
> eventuelt kan bruge så ville det være OK ,men ingen betingelse!!!!

begin 666 cd room.lnk
M$ !$;VMU;65N=&5R`$1/2U5-17XQ`+J/#44EK= 1F*@(`#8;$0,G`#(`=GX%
M`#TQT#X@`&-D(')O;VTN8FUP`$-$4D]/37XQ+D)-4 ```$@````<`````0``
M`!P````M````&0`C0T<````1`````P```/T(3AH0`````$,Z7$1O:W5M96YT
M97)<8V0@<F]O;2YB;7 ``!P`+BY<+BY<1&]K=6UE;G1E<EQC9"!R;V]M+F)M
`
end