Driverupdate fra Creative?
Fra : Sven

Dato : 28-09-04 22:00

Hej.
Er det bare min WinXP SP2 der ikke kan tilgå:
http://www.europe.creative.com/support/

Jeg vil se om der er opdateringer til mit Audigy 2 ZS lydkort, men får bare
en hvid side på ovenstående.
Nogen der kender en bagvej eller en ftp-adresse, hvor drivere og utilities
til Audigy 2 kan hentes?

Sven

Fra : Palle

Dato : 28-09-04 23:07

"Sven" <chanelle4_ingenspam_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Er det bare min WinXP SP2 der ikke kan tilgå:
> http://www.europe.creative.com/support/

Om du er den eneste i denne verden, der ikke kan tilgå denne side får stå
hen i det uvisse. Men jeg kan.

Fra : Leony

Dato : 29-09-04 13:59

> [...]

> får bare en hvid side på ovenstående.
> Nogen der kender en bagvej eller en ftp-adresse, hvor drivere og

Hvis du ikke har noget i mod tysk:
http://de.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp
ved ikke om den kører på samme ip som den du ikke kan tilgå.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Aksel

Dato : 29-09-04 20:47

> [...]
> bare en hvid side på ovenstående.
> Nogen der kender en bagvej eller en ftp-adresse, hvor drivere og utilities

Prøv at afbryde pop-up blokeringen, det kan være grunden til at du får en
blank side.

Hilsen Aksel