trådløs access?
Fra : \(-Peter-\)

Dato : 28-09-04 20:11

har lige fået en trådløs usb adabter ("kun" version b) - som jeg skal bruge
på min skole...

kunne dog også tænke mig at bruge det i forbindelse med min512/128
forbindelse fra tdc, der blvier kørt ind i en 4 ports linksys router...

hvordan og hvad skal jeg gøre for at få den billigste løsning... der altås
kun behøver at køre de 11 mpbs...

/peter

Fra : Simon Nielsen

Dato : 29-09-04 07:58

"(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk> wrote in message
> [...]
>
> hvordan og hvad skal jeg gøre for at få den billigste løsning... der altås

Jeg havde samme ide og kom forbi en trådløs router i Fona til 500,- kr. en
lækker lille sag der ikke var nogen videnskab at sætte op. Det vat en Belkin
og jeg er rigtig godt tilfreds med den, desuden giver Belkin livsvarig
garanti på deres produkter så det er jo fint, kan kun anbefales hvis du
altså ikke skal bruge mere end 802.11b standarden.

Mvh
Simon

Fra : Anders pedersen

Dato : 29-09-04 21:38

On Tue, 28 Sep 2004 21:11:19 +0200, (-Peter-) wrote:

> [...]
>
> hvordan og hvad skal jeg gøre for at få den billigste løsning... der altås

Trådløst netværk er til gruppen
dk.edb.netvaerk.traadloest

--
Med venlig Hilsen