Logitech Quickcam Pro 4000 vs Philips TOUC~
Fra : Ukendt

Dato : 28-09-04 17:17

Hej

Jeg skal bruge et nyt cam som er bedre og hurtigere end det jeg har nu
(Creative NX Ultra). Det skal være hurtigere - så der ikke er delay på
skærmen og det skal også kunne optage hurtige bevægelser, hehe.. Det er NX
ultra virkelig dårlig til.

Hvilket af det to cams er så bedst? eller der er måske et der er bedre til
ca samme pris?

XENTiNEL

Fra : HeHE

Dato : 28-09-04 18:04

mon ikke det er fordi du streamer over Internettet, for så sætter din
forbindelse jo lissom en naturlig grænse.. især hvis du DOWNLOADER!

kunne det evt. være fordi du ik fatter noget generelt?

HeHE!

Fra : Kim, Aalborg

Dato : 28-09-04 18:39

> mon ikke det er fordi du streamer over Internettet, for så sætter din
> forbindelse jo lissom en naturlig grænse.. især hvis du DOWNLOADER!
>
> kunne det evt. være fordi du ik fatter noget generelt?

Hvad har han lige gjort til at gøre fortjent til sådan en tiltale?

Mvh. Kim, Aalborg.

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-04 18:48

"Kim, Aalborg" <Fritze76@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad har han lige gjort til at gøre fortjent til sådan en tiltale?
>
> Mvh. Kim, Aalborg.

Det er en jeg kender som er fyldt med pis.

Fra : HeHE

Dato : 28-09-04 20:30

"Kim, Aalborg" <Fritze76@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad har han lige gjort til at gøre fortjent til sådan en tiltale?

han har fyldt mig med pis ...

HeHE

Fra : Villy Jensen

Dato : 30-09-04 15:43

> [...]
> ultra virkelig dårlig til.
>
> Hvilket af det to cams er så bedst? eller der er måske et der er bedre til

Iflg.
http://homepage.ntlworld.com/molyned/web-cameras.htm
er der ikke den store forskel på de 2 kamera'er...

Jeg har Philips PCVC 750K (Toucam Pro 3D), og det har absolut OK
billedkvalitet. Det er afløst af PCVC 840K i dag, med et nyt kabinet, men
vistnok identisk elektronik.

.... så må du selv finde ud af det med båndbredden - regn med at kunne
streame 340 x 200 med en rimelig hastighed...

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Anders F

Dato : 11-10-04 21:49

"Villy Jensen" <diy4wd@hotmail.com> wrote in message
NX

Jeg skal bare benytte lejligheden til at svine Philips til for deres
ligegyldige holdning til driveropdateringer... (Har en del x680x'ere der
ikke kører på noger efter win98)

Jeg ville købe Logitech

Mvh.
Anders