Windows XP Home blå skærm
Fra : jane

Dato : 28-09-04 14:53

Jeg får blå skærm hver dag med følgende fejl 0x0000004E + 0x0000008E o.s.v.

Er der nogen her som kender et gratis program til at teste ram med, og som
er til at finde ud af?

Jeg har 2 ram blokke "KingstonKVR333X64C25/512
--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-09-04 15:14

jane <nokvin@FJørnDættehotmail.com> crashed Echelon writing

> Er der nogen her som kender et gratis program til at teste ram med, og
> som er til at finde ud af?

memtest86 bl.a.

--
Bjarke Andersen

Fra : N´far

Dato : 28-09-04 16:59
Fra : Ove Pedersen

Dato : 28-09-04 18:21

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
og som
> er til at finde ud af?
>
> Jeg har 2 ram blokke "KingstonKVR333X64C25/512

Hvad med bare at køre med den ene blok og bagefter kun den anden blok.
Windows XP er slet ikke noget dårligt RAM test program.

Ove Pedersen

Fra : Leony

Dato : 28-09-04 19:24

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg får blå skærm hver dag med følgende fejl 0x0000004E + 0x0000008E
> o.s.v.

8E peger på RAM:
http://support.microsoft.com/?kbid=315335

4E peger på dårlig driver:
http://support.microsoft.com/?kbid=291806

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : jane

Dato : 29-09-04 15:00

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> wrote in news:3%h6d.53304$Vf.2565948
@news000.worldonline.dk:

> 8E peger på RAM:
> http://support.microsoft.com/?kbid=315335
>
> 4E peger på dårlig driver:
> http://support.microsoft.com/?kbid=291806

Ok. Jeg må prøve at teste rammen først, hvis jeg kan finde ud af det. Tak
for hjælpen

--
Venlig hilsen
Jane