Forum for Amitech pc'er?
Fra : Svend Tingleff

Dato : 28-09-04 07:58

Findes der et forum for Amitech pc'er? Ikke nødvendigvis en nyhedsgruppe (i
så fald var det vel nærmest denne gruppe).
Altså en gruppe, hvor man kan stille spørgsmål om pålideligheden fra fx
Amitechs SmartVision pc'er?

Svend

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 28-09-04 12:06

On Tue, 28 Sep 2004 08:57:37 +0200, "Svend Tingleff"
<tingleff@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>så fald var det vel nærmest denne gruppe).
>Altså en gruppe, hvor man kan stille spørgsmål om pålideligheden fra fx

ikke en gruppe, men en gruppe......øhh?

Men nej, det findes ikke. Så du må spørge her og håbe, at en af de
andre læsere har købt en.

Jeg kan kun sige, at de virker noget dyre ifht. specifikationerne.
Især når man sammenligner med andre stationære - og selv når det
gælder bærbare computere kan an få kan få lige så veludstyrede
modeller med samme størrelse skærm (eller større), bedre grafikkort og
mere praktisk format for færre eller de samme penge.

Lars

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 28-09-04 16:10

> [...]
> modeller med samme størrelse skærm (eller større), bedre grafikkort og
> mere praktisk format for færre eller de samme penge.

Pris = Kvalitet = Service

mvh
TK