Mus løber sin vej
Fra : Heidi

Dato : 27-09-04 21:28

Jeg har en trådløs Logitech MX700 mus. Har lige fået ny harddisk i,
geninstalleret XP home, opdateret til SP2 og hentet nyeste musedriver
fra Logitech.
Markøren har imidlertid fået den dårlige vane at glide lige så stille
mod venstre, selvom jeg holder musen helt stille i hånden. Det problem
havde jeg ikke før.
Nogen bud på hvad der kan afhjælpe det? Modtageren/opladeren står ved
siden af pcen og 30-40 cm fra skærmen.

--
Heidi

Fra : Sune Storgaard

Dato : 27-09-04 21:49

Heidi wrote:
> [...]
> havde jeg ikke før.
> Nogen bud på hvad der kan afhjælpe det? Modtageren/opladeren står ved

Det samme sker for min microsoft explorer 3.0 , som også er optisk men med
ledning. Uden at vide det 100% tror jeg det er noget som af og til sker med
optiske mus under specielle omstændigheder. Prøv at skifte underlaget hvis
det sker tit.

Fra : .Kody

Dato : 28-09-04 10:58

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg ikke før.
> Nogen bud på hvad der kan afhjælpe det? Modtageren/opladeren står ved

Det samme er sket for mig, men først efter install. af SP2 ...

..Kody

Fra : /Ole

Dato : 28-09-04 12:45

> Det samme er sket for mig, men først efter install. af SP2 ...
>
> .Kody

Og nu går jeg så stille og roligt ud fra, I har opdateret jeres musedriver,
eller?

/Ole

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-09-04 12:51

..Kody skrev:

> Det samme er sket for mig, men først efter install. af SP2 ...

Jeg har også oplevet det med SP2 RC2 med en Logitech MX700-mus,
men har ikke oplevet det siden jeg installerede SP2 RTM. Altså,
den endelige udgave af SP2.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 28-09-04 13:36

Thomas G. Madsen wrote:

> Jeg har også oplevet det med SP2 RC2 med en Logitech MX700-mus,
> men har ikke oplevet det siden jeg installerede SP2 RTM. Altså,
> den endelige udgave af SP2.

Det samme skete for mig da jeg installerede SP2, jeg var nødsaget til at slå
"pointer precision" fra inde i kontrolpanelet for musen.

Kan det mon fixes på andre måder?

Jacob
--
http://www.imdb.com/name/nm1507094/

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 28-09-04 14:05

Jacob Skaaning skrev:

> Det samme skete for mig da jeg installerede SP2, jeg var
> nødsaget til at slå "pointer precision" fra inde i
> kontrolpanelet for musen.

Pointer Precision, er ikke noget jeg kan finde hos mig, men jeg
bruger heller ikke den indbyggede MS-driver. Jeg bruger Logitechs
MouseWare 9.79.1 build 25.

Min MX700 er koblet til PS/2-porten og jeg kører med fuld skrue på
porten (200Hz). Den indstilling har jeg brugt både på XP første
udgave, SP1 og nu SP2 og kun på SP2 RC2 har det givet problemer og
det skete i øvrigt heller ikke hele tiden på SP2 RC2. Nogle gange
skete det bare, at markøren stod og flyttede sig ganske stille mod
venstre, selvom musen stod stille. Lige så snart man greb musen og
begyndte at bruge den, fungerede den helt normalt.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 28-09-04 19:09

"/Ole" <ole_ryo_FJERN@_DETTE_stofanet.dk> writes:

> Og nu går jeg så stille og roligt ud fra, I har opdateret jeres musedriver,
> eller?

Jeg måtte *nedgradere* min musedriver (A4Tech) efter at have
installeret SP2 på min Laptop. Med den nyeste A4Tech driver (fra
windowsupdate), får jeg øjeblikkelig en BSOD, når musen tilsluttes USB
porten.

Man kan så også tygge lidt på det interessante, at MS distribuerer en
A4Tech driver fra windowsupdate, som ikke har passeret MS' egen
certificering...

--Kai