srømforsyning
Fra : Jens Chr.

Dato : 27-09-04 17:01

hej i NG

jeg skal have købt nyt bundkort og grafikkort, og desuden tror jeg også
det er på tide at få sat en ny PSU i det gamle kabinet, lige nu er der
en Chieftec 340W PSU der sidder i.

jeg har følgende monteret

P4 2,4GHZ

ABIT IC7-MAX3 (det nye bundkort)
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=39457

Sapphire RADEON 9800 Atlantis Pro (nye grafikkort)
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=21988

1,5 GB PC2300 DDR ram (forskellige mærker)

4*120gb Seagate Barracuda 7200.7

1*80 GB Seagate Barracuda 7200.7
med samme specs som 120GB

1 stk CD-rom drev (en eller anden art AOPEN)

1 stk CD-RW recorder (LiteON fabrikat)

4-5 stk Papst 80 mm blæsere

nå det var jo en hel del der var i det kabinet alligvel, nogen der har
en ide om hvad for en PSU der kan klare alt det??

Venlig Hilsen

Jens Chr.

Fra : Jens Chr.

Dato : 28-09-04 15:18

nå jeg håber en
Antec TruePower 480
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=70839

kan klare det, ellers må jeg til at lode lidt så jeg kan køre 2 PSU'er