Fejl ved inst. af Hauppauge tv-kort
Fra : MAndersen

Dato : 26-09-04 16:06

Jeg har købt Hauppauge tv-kort. Første gang jeg installerede, drillede det
meget. Der var jævnligt blå skærm, men til sidst lykkedes det.
Nu har jeg install. SP2, og nu kan jeg simpelthen ikke installere. Jeg har
forsøgt at fjerne såvel driver, hardware som software, men hvergang jeg
forsøger at installere driver til hardwaren, får jeg blå skærm, med meddelse
om at der er sket en fejl. I fejlsikret kan jeg så igen afinstallere.

Jeg synes ikke hauppauge.com giver et svar.

Bud på hvad det kan være?

MAndersen

Fra : kenzo

Dato : 26-09-04 17:25

har du prøvet med at hente nogle nyere driver?
Det lyder som om at det driver konfilkt, hvad hvis du nu prøver at
afinstallere driver til dit grafikkort først og genstart
comp...........installere driver til dit Hauppauge tv-kort og derefter
henter nye driver til dit grafikkort også installere det bagefter.

Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 26-09-04 23:22

> [...]
meddelse
> om at der er sket en fejl. I fejlsikret kan jeg så igen afinstallere.

Nu ved jeg ikke hvilken hardware du har sat i pc'ens pci porte.

Pci porterne dele som regel irq med noget andet, så det du skal gøre er at
se om der er en port som dele irq med noget du ikke bruger, det har løst
mine problemer.

Bare et forslag.

mvh Kim.