IDE-SCSI bridge
Fra : Ib Højme

Dato : 25-09-04 13:18

Hej ng,

Jeg er på kig efter en IDE-SCSI bridge.
Er der nogen der har nogen anelse om hvor jeg kan få fat i sådan en
herhjemme ?
Der er masser af steder i USA, men forsendelse er helt hen i vejret, og så
kommer
der formentligt også told og moms oven i

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Ib

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-09-04 14:43

Ib Højme wrote:

> Jeg er på kig efter en IDE-SCSI bridge.

Jeg har spurgt om samme indenfor den seneste måned og fået svar. Søg
på Acard i denne gruppe

Jesper G. Poulsen

Fra : Ib Højme

Dato : 01-10-04 18:23

Hej,

Muligvis er lettere blind, men jeg kan ikke umiddelbart finde de indlæg.
Kan du give mig en omtrentlig dato ?

mvh Ib

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-10-04 21:32

Ib Højme wrote:

> Muligvis er lettere blind, men jeg kan ikke umiddelbart finde de
> indlæg. Kan du give mig en omtrentlig dato ?

Søg, så skal du finde

Jesper G. Poulsen

Fra : Ib Højme

Dato : 08-10-04 16:26

Tja, det skal nok være rigtigt, men jeg får bare en tom side op ;-|
Men jeg har fundet det oprindelige indlæg, men ingen svar til det.
SÃ¥ jeg er tilbage ved udgangspunktet

mvh Ib

On 06 Oct 2004 20:31:46 GMT, Jesper G. Poulsen