Jeg får blue screen når jeg får forsynings~
Fra : Per P.

Dato : 24-09-04 13:55

Hej

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe for det er et noget underligt
problem jeg har.

Vi er lige flyttet og må nu degraderes fra ADSL til ISDN. Og det har givet
problemer!!! Hør bare....

Når jeg sidder med den bærbare med batteriforsyningen og er på nettet så
kører det som det skal. Så snart jeg sætter laderen til den bærbare får jeg
blå skærm og maskinen genstarter. Og så vil man nåske tro at det er maskinen
der fejler noget. Men vi har også to stationære og når vi forsøger at ringe
op via ISDN forbindelsen, så får de også blå skærm.

Ergo må der være noget forsyningsstrøm der ikke vil som det skal. Vi har
ingen jord koblet til PC´erne og det er noget vi vil prøve at få ordnet så
det måske kan løse problemet.

Som sagt ved jeg ikke lige om det er den rigtige gruppe at spørge i, men
hvis der er en der kan svare eller henvise til en mere specifik gruppe så
fyr endelig løs.

Mvh

Per M. Pedersen

Fra : J.K.Arning

Dato : 24-09-04 14:51

"Per P." <milborg@FJERNe-privat.dk> wrote in message

> Og så vil man nåske tro at det er maskinen
> der fejler noget. Men vi har også to stationære og når vi forsøger at
> ringe
> op via ISDN forbindelsen, så får de også blå skærm.

Det her lyder mere som et problem for TDC selvom jeg aldrig har
hørt om det problem før men fejlen med de 2 stationære relaterer
vel tydeligt til ISDN forbindelsen.

Ring til TDC og forelæg dem problemet .. de kan evt. måle på linjen
og allerede der se om der er noget galt.

Er ISDN modemet også fra TDC ?

Regards

Fra : kk

Dato : 25-09-04 09:44

> [...]
> hvis der er en der kan svare eller henvise til en mere specifik gruppe så

Hej,

Som jeg forstår det, så får både din bærbare og de stationære strøm fra
lysnettet når problemerne opstår. I den forbindelse, bør man nok huske på,
at også din ISDN forbindelse forsynes via lysnettet. Det kunne indikere at
din netspænding ikke er helt som den skal være, hvilket kan betyde, at TDC
er sagesløs.
mvh
kk