Har købt adskellige maskiner den vej - selve handelsprocessen mener jeg er
skoddet, men jeg mener til gengæld at Dell levere den bedste service på
markedet. hvad enten du betaler for de 3 år eller det bare er det første års
tid. Jeg har adskellige gange fået byttet stumper på selv gamle maskiner -
uden blinken.
Ikke noget med at sende frem og tilbage - der kommer en stump og du aflevere
en stume, alternative kommer fyren og reparere maskinen.
Men desværre går det en gang i mellem galt for dell-fyrene/pigerne i
byggefasen så det ikke altid er det man bestiller man får (men det kan jo
også være en fordel....)
MVH
Mroten
"Brian B. Christensen" <b r i a n s n a b e l a b r i n c h d o t i t> skrev
i en meddelelse news:s5p7l0hqc6g069eegs57lirjf5k92nf1tu@4ax.com...
> On Fri, 24 Sep 2004 09:27:20 +0200, "Torben Jørgensen"
> <torben@FJERNDETTEka-net.dk> wrote:
>
> >Hej
> >
> >Er der nogen der har prøvet at købe computer via Dell's hjemmeside?
hvordan
> >har det fungeret, godt - dårligt?
>
> Jeg har købt en 8400 fra Dell og får den leveret ca. 1/10. Det er nemt
> at bestille, kundeservice svarer på mails og de tager også telefonen.
>
> Om jeg så får det jeg har bestilt, kan jeg svare på om en uges tid
>
> Dog kan jeg ikke lide at de trækker pengene fra kontoen, når ordren
> igangsættes. Men hvad, jeg skulle jo bare have min computer...
>
>
> Mvh. Brian