cdrwin-lign. program til debian...
Fra : Axel Eystein Jensen

Dato : 14-05-01 11:18

Findes der et cdrwin-lign. program til debian?
--
MVH.
Axel

Fra : Peter Makholm

Dato : 14-05-01 11:42

Axel Eystein Jensen <axel@eystein.dk> writes:

> Findes der et cdrwin-lign. program til debian?

Det ville være meget lettere, hvis du skrev hvad programmet skulle
kunne, især da det primært er Debian-brugere, som åbenbart ikke har
noget cdrwin-program, der vil kunnehjælpe dig.

--
hash-bang-slash-bin-slash-bash

Fra : Axel Eystein Jensen

Dato : 14-05-01 11:53

Peter Makholm wrote:

> Det ville være meget lettere, hvis du skrev hvad programmet skulle
> kunne,
Jeg skal konvertere nogle bin/cue-filer til iso-images. Det er måske
ikke specifik nok? Men de der bin/cue-filer er blandt andet til mpeg og
spil.
> især da det primært er Debian-brugere, som åbenbart ikke har
> noget cdrwin-program, der vil kunnehjælpe dig.
Ikke forstået?
--
MVH.
Axel

Fra : Peter Makholm

Dato : 14-05-01 12:11

> [...]

> Jeg skal konvertere nogle bin/cue-filer til iso-images. Det er måske
> ikke specifik nok? Men de der bin/cue-filer er blandt andet til mpeg og

Når man søger rundt omkring foranlediges man til at tro det har noget
med vcdtools-pakken.

--
hash-bang-slash-bin-slash-bash

Fra : Karsten

Dato : 14-05-01 13:06

In article <3AFFB903.13A06E23@eystein.dk>, "Axel Eystein Jensen"
<axel@eystein.dk> wrote:

> Peter Makholm wrote:

> Jeg skal konvertere nogle bin/cue-filer til iso-images. Det er måske
> ikke specifik nok? Men de der bin/cue-filer er blandt andet til mpeg og
> spil.

Du kan bruge bchunk til at konvertere cue -> iso.

/Karsten

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 14-05-01 16:43

Karsten wrote:
> Du kan bruge bchunk til at konvertere cue -> iso.

Det virker bare ofte temmelig daarligt, man kan braende bin/cue med
cdrdao-pakken.

--
Hans Joergensen, Arbejder for Telia, taler for sig selv.
"Microsoft is not the answer. Microsoft is the question. NO (or Linux) is