Perlemønstre søges
Fra : Charlotte Jensen

Dato : 01-11-04 10:32

Jeg søger perlemønstre med broderiperler.

Fra : twinie

Dato : 01-11-04 23:43

"Charlotte Jensen" <charlotte78@mail.dk> wrote in message
> Jeg søger perlemønstre med broderiperler.

Hvad skal det være for nogen mønstre ?
Skal det være til grønlandsperler ?

med venlig hilsen

Jette.

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 02-11-04 16:33

Det er til grønlandsperler, nogle små ting, bla små nisser, noget til
fyrfadslysglas m.m.

Fra : knm

Dato : 02-11-04 21:54

> Det er til grønlandsperler, nogle små ting, bla små nisser, noget til
> fyrfadslysglas m.m.

Jeg skal kikke hvad jeg har i juleting...

Fra : knm

Dato : 02-11-04 15:44

"Charlotte Jensen" <charlotte78@mail.dk> wrote in message
> Jeg søger perlemønstre med broderiperler.

Hvis det er til grønlandsperler, har jeg sikert nogen du kan købe, hvis du
er interesseret...