kan dete mobo tage SD RAM ?
Fra : Peter Holm

Dato : 01-11-04 08:02

kan dette board tage SD RAM ?

Mvh
Peter

Fra : K E Nielsen

Dato : 01-11-04 08:30

Nej

Fra : Carsten

Dato : 01-11-04 08:30

Som det fremgår af Asrocks hjemmeside tager det DDR-RAM.
http://www.asrock.com/product/product_k7s8x.htm

Mvh
Carsten

Fra : Peter Holm

Dato : 01-11-04 08:42

Carsten wrote:
> Som det fremgår af Asrocks hjemmeside tager det DDR-RAM.
> http://www.asrock.com/product/product_k7s8x.htm

thx - mit indre optimistiske jeg tænkte, om der måske var en
'bagud'kompatibel-hed' men det er så hermed afvist.

Mvh
Peter

Fra : Brian Lund

Dato : 01-11-04 15:34

> thx - mit indre optimistiske jeg tænkte, om der måske var en
> 'bagud'kompatibel-hed' men det er så hermed afvist.

Hvis du mangler et kort der kan tage SDRAM kan du da bare gå ind under
avanceret søg ;)

Til socket A er der på edbpriser:
ECS - K7SOM
FIC - AZ 11

Jeg tvivler også på at du kan få nogen bundkort der kan køre mere end FSB
133 der kan køre med SDRAM...

Brian

Fra : FedeDorit

Dato : 01-11-04 16:20

"Brian Lund" <geronimo@nomail-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> FIC - AZ 11
>
> Jeg tvivler også på at du kan få nogen bundkort der kan køre mere end FSB

Så skal han finde et Soltek SL75KAV Rev F1 eller større..det kan max køre
FSB 150mhz / PCI Clock 37.5 mhz efter manualen...men så kræver det jo osse
noget PC166 ram...og mon det er noget der kan købes/findes mere???

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-11-04 21:25

Peter Holm wrote:

> kan dette board tage SD RAM ?