Gemme frame fra TWebbrowser
Fra : nospam@zpost4660.dk

Dato : 29-10-04 11:06

Hej

Jeg har fundet en opskrift på hvordan man kan gemme kildeteksten til
en html-side også hvis den har frames.

Opskriften kan ses her:

http://www.swissdelphicenter.ch/en/showcode.php?id=2054

Der er desværre en fejl. I linien

try
IpStream := iw.document as IPersistStreamInit;

går det galt.

Jeg får fejlmeldingen:

Project Browser.exe raised exception class ElntfCastError with
message:

"Interface not supported".

Er der nogen der kan gennemskue hvad der er galt?

Jørgen Lyng
(uden z)

Fra : nospam@zpost4660.dk

Dato : 29-10-04 11:17

nospam@zpost4660.dk skrev:

>Project Browser.exe raised exception class ElntfCastError with
>message:
>
>"Interface not supported".
>
>Er der nogen der kan gennemskue hvad der er galt?

Jeg glemte at skrive at jeg kører Windows 98.

Hvis fejlen skyldes at jeg kører Windows 98 er der så noget jeg kan
gøre for at opdatere systemet uden at skulle skifte styresystem?

Jørgen Lyng
(uden z)