Sprøgsmål vedr. SE Z1010 (haster lidt)
Fra : Guru

Dato : 27-10-04 05:20

Hej geeks! ;)

Jeg har et par spørgsmål vedr. Sony Ericssons Z1010 mobil til 3G.
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp1_loader&php=php1_10048&zone=pp&lm=pp1&pid=10048

Først vil jeg gerne høre andre brugers erfaringer med telefonen. Godt?
Skidt?

Herefter har jeg et helt konkret spørgsmål.
Telefonen bruger jo Memory Stick Duo som udvidelse til hukommelsen.
SE angiver maks hukommelse til 128MB, mens rygter siger, 256 går an. Gør det
det?
Skal man bruge SE memory eller kan andre fabrikater bruges?
http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=Wanted&ID=14&Soegeord=memory+stick+duo
Går Memory Stick Pro Duo an?

På forhånd tak for svar!

Kalle

Fra : Guru

Dato : 27-10-04 05:21

Hvad med dataoverførsel til den bærbare?
Forstår at modem kan fikses via USB.
Men er det muligt at flytte filer (grafik, lyd, video osv.) frem og tilbage?

Kalle

Fra : Jens B

Dato : 27-10-04 11:04

"Guru" <ingen@ikke.noget> skrev i en meddelelse
> Telefonen bruger jo Memory Stick Duo som udvidelse til hukommelsen.
> SE angiver maks hukommelse til 128MB, mens rygter siger, 256 går an. Gør
> det det?

Nej. De rygter stammer vist fra 3-sælgerens som ikke aner noget om hvad de
sælger. Jeg har ihvertfald hørt mange forklare, at det er en 3-sælger som
har fortalt dem at Z1010 godt kan bruge 256 MB.

> Skal man bruge SE memory eller kan andre fabrikater bruges?

Andre fabrikater er fint

> http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=Wanted&ID=14&Soegeord=memory+stick+duo
> Går Memory Stick Pro Duo an?

Nej, den understøtter IKKE PRO. Og det er derfor at den maksimalt kan bruge
128 MB, da der ikke findes større Memory Stick DUO. Det er kun PRO som
findes over 128 MB.

Jens

Fra : Guru

Dato : 27-10-04 15:18