Farvel
Fra : Ham selv

Dato : 25-10-04 18:08

et sidste farvel fra mig til denne gruppe, den ryger nu for evigt ud, kan i
alle have det godt, det er blevet en alt for kværulerende gruppe at bevæge
sig i, har nu et stykke tid holdt mig væk for at se om det blev bedre, men
ak nej, alt for mange der ødelægger og alt for få der hjælper, så hyg jer nu
herinde.

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Allan Knudsen

Dato : 25-10-04 21:31

Møjn!

--
www.sim-city.dk - Remote unlock af Nokia Mobiltelefoner via E-mail.

<-==FJERN 1234 FRA E-MAIL ADR.==->

Fra : NYK.M.Unlock

Dato : 26-10-04 12:18

Jeg vil give Per fuldstændig ret denne gruppe er ved at blive noget usaglig
den har med unlock at gøre men man får det indtryk at flere og flere kun
åbner gruppen for at tjekke om deres ævle venner har skrevet noget siden
sidst som de så skal finde en eller anden fejl ved og så kommenterer dette
og så har vi en ævle tråd med 10 det 20 intet sigende indlæg.

eks tag dig en tude kiks
eks bor du hjemme endnu
eks drik nu din mælk

alt dette går ud over det saglige, i stedet for bruger folk kræfterne på
svine hinanden til og derved ødelægge gruppen som Per siger.

ved godt dette er off topic men bliver nød til at svare der hvor
diskussionen er

--
Nykøbing Mors Unlock og rep af mobiltlf
samt opdatering af sat udstyr

Fra : Hauge

Dato : 26-10-04 15:14

Hej

"NYK.M.Unlock" <97710050@post.tele.dk> wrote in message
> ved godt dette er off topic men bliver nød til at svare der hvor
> diskussionen er

Så du kan få din reklame med? Ja jeg ved den er i signaturen, men din
signatur er jo næsten 60 linjer lang, da den indeholder det indlæg du svarer
på.

Måske en lille tur omkring www.usenet.dk ville være en god ide, så slipper i
også for fnidderet omkring måden hvorpå man snakker her.
/Hauge

Fra : Per Jensen

Dato : 26-10-04 18:35

Hej Per

Er helt enig med dig
forsvinder også i denne gruppe, vil gerne hjælpe andre, men forventer noget
tilbage.
Heltigvis findes der andre grupper på internette, hvor man gerne vil dele.

m.v.h
Per