nokia 6230 og bluetooth remote
Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 24-10-04 20:36

Jeg har en nokia 6230 og bluetooth dongle, findes der et godt lille
util hvor jeg kan remote styre winamp ???

mvh.
Hasse R. Hansen

Fra : Jan Larsen

Dato : 25-10-04 08:08

Ja her...

http://elektron.its.tudelft.nl/%7Ejkohne76/

/Jan

Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 25-10-04 14:18

Hejsa,

Det var perfekt, lige hvad jeg søgte ...

mvh.
Hasse R. Hansen

Fra : J

Dato : 26-10-04 21:24

Kan I få det til at virke?

Jeg har installeret det på min 6230 V04.44
Når jeg starter det lille javaprogram søger den, og finder 1 device.
Fint nok. Retreiving står der så, men derefter sker der ikke mere. Jeg kan
vælge at søge igen eller at forlade programmet.

Mvh. J

Fra : Jan Larsen

Dato : 28-10-04 19:30

> [...]
> Fint nok. Retreiving står der så, men derefter sker der ikke mere. Jeg kan
> vælge at søge igen eller at forlade programmet.
Har du installeret server-delen på pc'en ?

/Jan

Fra : J

Dato : 29-10-04 20:31

Hejsa,

Tænkte nok at det var det jeg manglede, men jeg kan ikke se det nogen
steder. Altså på den side, til at downloade.

Fra : Jan Larsen

Dato : 29-10-04 21:02

> Tænkte nok at det var det jeg manglede, men jeg kan ikke se det nogen
> steder. Altså på den side, til at downloade.
>
> Mvh. J

Den er her
http://bemused.sourceforge.net/

/Jan

Fra : J

Dato : 29-10-04 21:23

Det er den her jeg henter
Bemused v1.73 for Series 60 (Nokia 7650 and 3650, Siemens SX-1)

Jeg kan godt nok ikke få den til at virke.

Nu har jeg defineret programmet til at etablere forbindelse på com 6, og det
virker også, men nu skriver telefonen ikke engang at den har fundet 1 stk
device.