Asus a7v333 hvilken cpu ?
Fra : Mark Hansen

Dato : 24-10-04 11:25

Hejsa

Jeg har i øjeblikket et a7v333 med en athlon xp 1800+. Nu vil jeg gerne ha
lidt mere fart på, men har ikke rigtig råd til det store vilde nye pc
indkøb, så mit spørgsmål er hvor stor en cpu kan jeg sætte i bundkortet ?
Det ville jo være nice, hvis jeg kunne sætte en 3200+, men understøtter
boardet det ?

På forhånd tak

Mark

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 24-10-04 11:41

"Mark Hansen" <skotty@stofanet.dk> skrev:

> [...]
>indkøb, så mit spørgsmål er hvor stor en cpu kan jeg sætte i bundkortet ?
>Det ville jo være nice, hvis jeg kunne sætte en 3200+, men understøtter

Der står en masse om det her:
http://www.a7vtroubleshooting.com/info/cpu/index.htm

Det ser ud som om 2200+ er det højeste, så det kan nok ikke svare sig.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Mark Hansen

Dato : 24-10-04 11:41

"Michael Pilgaard" <mipi@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.a7vtroubleshooting.com/info/cpu/index.htm
>
> Det ser ud som om 2200+ er det højeste, så det kan nok ikke svare sig.

Tak for hjælpen. Det må jeg lige kigge lidt nærmere på... kan jo være jeg
bliver nødt til at slagte sparegrisen allligevel så

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 24-10-04 12:05

> [...]

>http://www.a7vtroubleshooting.com/info/cpu/index.htm
>
>Det ser ud som om 2200+ er det højeste, så det kan nok ikke svare sig.

Korrektion: Afhængig af bundkortversion kan den gå op til 3000+.
Beklager fejloplysningen.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Grinz

Dato : 24-10-04 11:50

http://www.asus.com.tw/support/cpusupport/cpusupport.aspx

den går op til Athlon XP 3000+(333 MHZ FSB)(Model 10)(Barton)

Fra : Mark Hansen

Dato : 24-10-04 11:59

Det kræver vist bare et rev 2.0 bundkort.. mit er rev 1.02, så det ser ud
som om max er 2600+. Må lige overveje om det kan betale sig.