TMG brugerhåndbog udkommet på norsk
Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-10-04 07:58

Brugerhåndbogen (Users Guide) til TMG (The Master Genealogist) er blevet
oversat og udgivet på letforståeligt norsk. I forhold til den amerikanske
originaludgave er den udvidet på adskillige punkter og omfatter og
versionerne 5.15-5.16, som er frigivet siden den amerikanske udgivelse.
Masser af skærmbilleder og samtlige rapporter med norske slægtsdata.

For god ordens skyld skal jeg nævne, at jeg selv har deltaget i
oversættelsesarbejdet med et enkelt afsnit, men har der ud over ingen
(kommercielle) interesser i foretagendet. Torleif Haugødegård har
koordineret det store arbejde og står, som norsk importør af TMG, for
udgivelsen.

Læs om bogen og bestil her: http://www.tha.no/bhbok-innhold.htm

Venlig hilsen
Kurt Hansen