Hvor er jeg ?
Fra : Jens Mogensen

Dato : 23-10-04 22:46

Hej

Franskmændene har en binær sejladsgruppe, hvori de poster feriebilleder, som
gruppens øvrige læsere så forsøger at genkende.

Skulle vi prøve det samme i DK - for ikke kun at tale motorer og elektronik
i sejladsgruppen )

Prøv at se på mit billede i dk.binaer,
og kom med dit bud. - den første er let

mvh
Jens

Ps. og så skal du selvfølgelig selv poste et godt sted fra din ferie.!

---
Udgående mail er tjekket, og fri for kendte virus.

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 24-10-04 08:06

Sjov ide!

Jeg ville gætte på Fornæs.....

Bjarke

Fra : Alvin A. Bang

Dato : 24-10-04 08:36

"Jens Mogensen" < skrev i en meddelelse >

> Skulle vi prøve det samme i DK - for ikke kun at tale motorer og
> elektronik
> i sejladsgruppen )

Glimrende ide. Lad os vente og høre hvad fundatsekvilibristerne siger når de
vågner efter nattens kampe i diverse news groups.

MVH
Alvin

Fra : hansi

Dato : 24-10-04 09:48

Det er øen ved storbæltsbroen

Fra : Steffen Skov

Dato : 24-10-04 10:35

"Jens Mogensen" <jens_m@SPAMFRI_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> mvh
> Jens
>
> Ps. og så skal du selvfølgelig selv poste et godt sted fra din ferie.!

Det er en rigtig god ide, der endelig bør realiseres. Jeg gætter også på
Fornæs.
Men hvor var jeg i Påskeferien? se binaer
Hilsen
Steffen

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 24-10-04 12:42

Jeg vil gætte på noget græsk... Evt. Poros.... Ellers ved jeg det ikke!
Lasse

Fra : Bent Frederiksen

Dato : 24-10-04 13:03

Jens Mogensen wrote:
> [...]
>
> mvh
> Jens
>
> Ps. og så skal du selvfølgelig selv poste et godt sted fra din ferie.!

Det vi mangler her i Danmark er et stort bådforum a la Norge og Sverige.
Der er ingen sure opstød for der kræves indlogning for at skrive i forummet.
Prøv at besøge dem som gæst eller bliv medlem.Det som foreslås her i tråden
forefindes.
Prøv linkene.
http://baatplassen.no/forum/YaBB.pl http://www.fendern.se/

---

Fra : Jens Mogensen

Dato : 25-10-04 21:32

tak for tippet til sær fendern.se - den er god !
mvh
jens

"Bent Frederiksen" <bent.f@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
forummet.
> Prøv at besøge dem som gæst eller bliv medlem.Det som foreslås her i

---
Udgående mail er tjekket, og fri for kendte virus.

Fra : Henning Holm

Dato : 24-10-04 20:24

> [...]
>
> mvh
> Jens
>
> Ps. og så skal du selvfølgelig selv poste et godt sted fra din ferie.!
Enebærodde på Fyn......

venlig hilsen
Henning Holm

mit billede bliver postet som...hvor var Jeg_2
i dk-binær......

Fra : Alvin A. Bang

Dato : 24-10-04 23:15

"Henning Holm" skrev i en meddelelse >
> mit billede bliver postet som...hvor var Jeg_2
> i dk-binær......

Egypten.....den var for nem!

Fra : Jens Mogensen

Dato : 25-10-04 18:18

Godt set af bl.a Bjarke i første hug

Fornæs set fra nord, på vej sydpå.
- Fornæs er spidsen af Djursland, ca. 4 sømil n for Grenå.

mvh Jens