sweater Strik pinde 10
Fra : Sus@nne

Dato : 23-10-04 19:49

Hej

jeg leder med lys og lygte efter en opskrift på en sweater strikket på pinde
10 i retstrik med raglan ærmer .. det er ca. 20 år siden jeg strikkede den
sidst, og opskriften er desværre blevet væk..Jeg husker ikke om den var fra
håndarbejds fremme eller hvad de nu hedder.. jeg har forgæves søgt efter
deres hjemmeside, men har ikke kunnet finde den .. Kan nogen hjælpe..
på forhånd tak

hilsen
Susanne Jensen

Fra : Martin Bak

Dato : 24-10-04 17:23

"Sus@nne" <jensenssnabelatdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om den var fra håndarbejds fremme eller hvad de nu hedder.. jeg har
> forgæves søgt efter deres hjemmeside, men har ikke kunnet finde den .. Kan

http://www.haandarbejdetsfremme.dk/

Martin