Indbygget bundbrædt med gra
Fra : gt

Dato : 23-10-04 08:43

Mangler et forslag til et bundkort, men kan ikke finde sådan et
bundkort med følgen krav. (måske umuligt)

ATX
LAN
lyd
sokkel 478 (Intel P4 & Celeron)
Indbygget grafikkort
Skal understøtte Pc3200
Agp
Skal være så billigt som muligt..
Må max koste 600-700kr og ikke hedde Asrock eller ECS ..LOL
Har prøvet nu i flere dage uden resultat. Goggle/eksperten/Butikker..

Al hjælp modtages med stående klapsalver..

John

Fra : FedeDorit

Dato : 23-10-04 10:45

"gt" <femfinger@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har prøvet nu i flere dage uden resultat. Goggle/eksperten/Butikker..
>
> Al hjælp modtages med stående klapsalver..

Edbpriser.dk kommer med dette :

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=42475

Fra : Leony

Dato : 23-10-04 12:05

"gt" <femfinger@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Mangler et forslag til et bundkort, men kan ikke finde sådan et
> bundkort med følgen krav. (måske umuligt)

Som jeg også skrev, da du skrev spørgsmålet kl. 9:20.

Gå ind på edbpriser.dk
http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?Parent=&ID=3

Klik på avanceret, udfyld dine krav.
Jeg får 14 boards + 1 stk ECS ved en søgning ud fra dine krav.
Direkte link til søgningen:
http://kortlink.dk/edbpriser/cu3

Så du burde kunne finde noget du kan bruge.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : FedeDorit

Dato : 23-10-04 19:37

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Mit Chieftec røntgen mod + "The MetallicAse".

Hmm var det ikke ATX "John" søgte...i din søgning er der mange Micro-ATX
boards..men kan de sidde i et alm. ATX kabinet???

Fra : Leony

Dato : 25-10-04 12:53

"FedeDorit" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm var det ikke ATX "John" søgte...i din søgning er der mange
> Micro-ATX boards..men kan de sidde i et alm. ATX kabinet???

Ja, alle MicroATX boards kan sidde i et ATX kabinet.
MicroATX mangler de 3 nederste PCI pladser. De er kortere end ATX, men
har ikke noget problem med at sidde i ATX kabinetter.

Fra : FedeDorit

Dato : 25-10-04 16:12

> [...]
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Mit Chieftec røntgen mod + "The MetallicAse".

Ahh så blev man lidt klogere