Arkivalieronline
Fra : Poul H. Pedersen

Dato : 23-10-04 08:23

Er der nogen der kan sige mig hvor lang tid man skal vente på sit pasword
til AO fra man har udfyldt registrerinsformularen på deres hjemmeside.

Det er nu ca. 14 dage siden, at jeg har tilmeldt mig.

Mvh.
Poul H. Pedersen

Fra : Fl. Svendsen

Dato : 23-10-04 12:20

> Det er nu ca. 14 dage siden, at jeg har tilmeldt mig.
>
> Mvh.
> Poul H. Pedersen
***************
Jeg forespurgte den 20. Okt. klokken 10:40 og fik adgang 22. Okt klokken
17:52
Om det virker?
Har endnu ikke prøvet . . .

Prøv igen med store bogstaver ;-/
Flemming Svendsen.

Fra : aafe

Dato : 23-10-04 18:04

Fl. Svendsen wrote:

> Om det virker?
> Har endnu ikke prøvet . . .

Hej Flemming

Da forslaget med en underskriftsindsamling blev bragt på bane, skrev du
vist noget om at du gerne ville være den første til at skrive dig på.

Nu er listen en realitet, og mange har allerede skrevet sig på, men
mange andre mangler endnu:

http://eckmann.dk/underskrift

med venlig hilsen

Arne

Fra : Hugh Watkins

Dato : 24-10-04 17:41

"Fl. Svendsen" <zeus2@SLETmail.dk> wrote in message

> ***************
> Jeg forespurgte den 20. Okt. klokken 10:40 og fik adgang 22. Okt klokken
> [...]

nej venligt og høfligt er bedre og mere effektiv

Hugh W

Fra : Fl. Svendsen

Dato : 25-10-04 07:46

"Hugh Watkins" <hugh_watkins@msn.com> skrev i en meddelelse

> nej venligt og høfligt er bedre og mere effektiv
>
> Hugh W
***********
Hi Hugh W
Nu taler vi forbi hinanden!

I vejledning til brug af kodeord skriver AO:
"Hvis det er svært at læse, så kopier password ind i et
tekstbehanlingsprogram sæt font til Ariel / Courier og meget stor skrift."

Hilsen Flemming.

Fra : Hugh Watkins

Dato : 25-10-04 20:33

> [...]
> "Hvis det er svært at læse, så kopier password ind i et
> tekstbehanlingsprogram sæt font til Ariel / Courier og meget stor skrift."

LOL Flemming

typisk misforstorelse af et frememde sprog
stor skrift OK

Hugh W

Fra : Fl. Svendsen

Dato : 26-10-04 07:51

> typisk misforstorelse af et frememde sprog
> stor skrift OK
>
> Hugh W
Næ, nok snarere mig der udtrykte mig helt forkert!
Undskyld.
Flemming.