Opgradering fra en 3310 til 3315
Fra : Anders

Dato : 22-10-04 13:43

Hej

Jeg har hørt at man kan opgradere en N3310 til en 3315. Hvad er forskellen,
har hørt noget bl.a. automatisk tastaturlås !.

Er der evt. nogen i Sønderborg der kan klare dette for mig, vil gerne betale
lidt for det....

/Anders

Fra : Jan

Dato : 22-10-04 13:47

Det bliver nok ikke så fedt. 3315 er den kinesiske/thailandske version af
3310, så med mindre T9 på mandaring lyder lokkende, bliver det nok ikke så
fedt for dig.

Fra : Olsen

Dato : 22-10-04 14:37

"Jan" <someone@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> Det bliver nok ikke så fedt. 3315 er den kinesiske/thailandske version af
> 3310, så med mindre T9 på mandaring lyder lokkende, bliver det nok ikke så
> fedt for dig.

Man ændrer da ikke sprogpakken for at lave en 3310 om til 3315

Du får flg. nye muligheder når du går fra 3310 til 3315
Automatisk tasteturlås fx efter 15 sekunder
Tidsindstillede profiler så tlf. fx automatisk går på lydløs, når du
tager på arbejde.
Mulighed for at slette alle sms'er på én gang
Mulighed for at vælge tone ved beskedmodtagelse
Mulighed for at sende en sms til flere ad gangen
Billededitor.
Det kræver blot at du har ver. 5.47 eller nyere (tast: *#000# for at se
dette)

/steff

Fra : Anders

Dato : 22-10-04 15:45

Får ikke andet end 'Unknown Application' når jeg trykker *#000#...

/Anders

Fra : Th Frydensberg

Dato : 22-10-04 16:01

Anders wrote:

> Får ikke andet end 'Unknown Application' når jeg trykker *#000#...

4 ( fire nuller ) ! do

Fra : Th Frydensberg

Dato : 22-10-04 14:44

Anders wrote:
har du et datakabel ?
og programmet kNok-Phoenix

Fra : Anders

Dato : 22-10-04 15:42

Nej, jeg har ingen af delene, men de må kunne fåes/købes et eller andet sted
på netet.

Og har heller ikke penge til det pt. har lige bestilt mig en Qbic Barebone
på nettet til 3500,- (inkl. rabat)

/Anders

Fra : J@n

Dato : 22-10-04 20:57

"Anders" <dsl147695@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sted på netet.
>
> Og har heller ikke penge til det pt. har lige bestilt mig en Qbic Barebone

Et kabel behøver ikke at koste en formue, svh. kr. 98,- hos THansen har selv
købt et der engang, men bruger det egentlig ikke mere - så du kan afhente
det i Ulkebøl for kr. 50,-

/J@n