Foto udstilling af heste
Fra : Jon Bendtsen

Dato : 22-10-04 13:41

Der har tidligere her inde været en link til en fransk? fotograf der
havde taget billeder af heste i hele verdenen. Disse billeder er nu
udstillet på nytorv i København. (Fra rådhuspladsen er det 1. torv
og så ned mod højre).

Der skulle være en udstilling indtil den 29 december.

Selvom jeg har set billederne på hjemmesiden er det bedre at se den
i stor størrelse.

JonB

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 22-10-04 18:08

"Jon Bendtsen" <noone@example.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der skulle være en udstilling indtil den 29 december.
>
> Selvom jeg har set billederne på hjemmesiden er det bedre at se den

er der ikke nogle som ligger inde med det link

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 23-10-04 01:05

> er der ikke nogle som ligger inde med det link

http://www.yannarthusbertrand.com/yann2/affichage_bestiaux.php

- Lene
http://hestechatten.dk/

Fra : Camilla Fruergaard