Ringmærket Due
Fra : Erling Sørensen

Dato : 22-10-04 09:29

Hej

Hvad skal man gøre ved en tam due (burfugl ?) Den er ringmærket med 2
plastringe (1 på hver ben) . 1 grøn og 1 hvor der står Polska 6591 og 12.
Duen er ikke en Europæisk art (og ingen brevdue). Den holder til i en lille
åben garage ved en af mine venner og den kan "kløs bag øret"

mvh

Erling Sørensen

Fra : Claus

Dato : 22-10-04 09:35

"Erling Sørensen" <pabloess@stofanet.invalid> wrote in message
> [...]
lille
> åben garage ved en af mine venner og den kan "kløs bag øret"

Hej Erling,

Man indrapporterer fund eller syn af ringmærkede vilde fulge her:
http://www.zmuc.dk/VerWeb/ringing/fugle-ring.htm

mvh
Claus

Fra : Margrete Johansen

Dato : 23-10-04 21:17

> [...]
lille
> åben garage ved en af mine venner og den kan "kløs bag øret"

Lyder som en tamfugl der er sluppet ud i verden....

Margrete