Nokia 6230 genstarter
Fra : Ö. G.

Dato : 21-10-04 17:48

Hej.
Vil gerne høre om der er nogen der har erfaringer med programmet LogoManager
(http://www.logomanager.co.uk/php/products.php?id=10)
Jeg har hentet demoen fra deres side, for lige at prøve om det kan lade sig
gøre at sende operatørlogoer til 6230'eren, men hvergang jeg får forbindelse
mellem telefonen og computeren, enten via bluetooth eller IR, så genstarter
telefonen, og forbindelsen mistes derfor også.
Er der andre der har haft samme problem med dette program?
Hvad kan problemet skyldes?
Der er fin forbindelse når Nokia PC Suite bruges. Det er forøvrigt V 04.28
telefonen kører med.

MVH.
Ö.G.

Fra : J