daiwa whisker 11 fod spinnestang
Fra : none

Dato : 21-10-04 17:02

Hej

daiwa whisker 11 fod spinnestang

Kender nogle af jer til til denne spinnestang, har netop bestilt en af
dem i skotland.

og hører meget gerne til både gode og dårlige erfaringer med denne
hvis der er dårlige ( hvad jeg ikke håber )

Fra : Mich@el

Dato : 21-10-04 17:31

Hejsa.

> daiwa whisker 11 fod spinnestang
>
> Kender nogle af jer til til denne spinnestang, har netop bestilt en af
> dem i skotland.

Æhhhhh - Hvorfor spørger du efter du har bestilt. ???

Mick

Fra : none

Dato : 21-10-04 17:36

On Thu, 21 Oct 2004 18:30:50 +0200, "Mich@el" <xxx@xxx.dk> wrote:

fordi jeg gerne vil høre om både gode og dårlige oplevelser med denne
stang.