Mistet kode til Nokia HS3W.
Fra : Lars Hendriksen

Dato : 21-10-04 12:59

Jeg har desværre mistet koden til mit Nokia HS3W headset, som skal indtastes
for at min Nokia 6600 kan kommunikere med den via Bluetooth.

Jeg har henvendt mig til Nokia, og de skal have Kr. 1100,00 for at lave den.
Headsettet koster fra nyt Kr. 450,00

Er der en der ved hvordan man kan indsætte en ny kode?

Jeg vil gerne betale for det, men altså noget under prisen på headsettet.

Mvh og på forhånd tak
Lars SnabelA LHCom.dk

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 21-10-04 13:14