Hjælp til T610
Fra : Skypost

Dato : 21-10-04 07:30

Jeg har bøvl med min T610.

Om morgenen når jeg tænder den så kommer den ikke på nettet, der står bare
at den søger, først anden eller tredie gang jeg tænder den så kommer den på,
(Jeg har Telia).
Et andet problem er at når jeg modtager en sms så kan jeg ikke umiddelbart
svare tilbage, det vil den ikke, den siger noget om at "Fejl SMS ikke
sendt", jeg kan kun svare tilbage hvis jeg opretter en ny besked.
Et tredie problem som sker en gang i mellem er at der lige pludselig kan stå
i displayet at "Telefonnummer er ugyldigt"
Kan det være en fejl på simkortet.
Jeg troede jeg kunne klare det med en software opdatering, men da R6C005 er
den sidste nye så ved jeg ikke.

Er der en der kan hjælpe ?

/Skypost