Antal ringninger før tlf.svarer?
Fra : Martin Bak

Dato : 20-10-04 14:02

Jeg bliver flere gange om dagen ringet op af sælgere, der vil ha´ mig til at
tegne annoncer, skifte teleudbyder eller alt muligt andet. Derfor er jeg
helt holdt op med at besvare opkald, hvor jeg enten ikke kender nummeret på
opkalderen, eller, at hvor står "hemmeligt nummer". De kan jo bare lægge en
besked! Men, min tlf. ringer meget længe inden tlf.svareren starter. Folk
når simpelthen at opgi´ inden de hører svareren. Jeg kan ikke finde noget
sted i menuen hvor dette kan ændres. Kan det være rigtigt? Eller kan min
operatør ændre på det? Tlf: N5140

Martin

Fra : Brian Olsen

Dato : 20-10-04 15:02

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote in message news:cl5njs$pk8$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> Eller kan min operatør ændre på det? Tlf: N5140

Menu -> Indstillinger -> Opkaldsindstillinger -> Omstilling -> Omstil ved intet svar

Derinde trykker du aktiver -> Til telefonsvarer

Og vupti, så får du muligheden for at vælge efter hvor lang tids ringen.

Alternativt omstiller den med det samme hvis du afviser kaldet med tryk på
den røde telefon

Mvh
Brian Olsen

Fra : Martin Bak

Dato : 20-10-04 15:12

"Brian Olsen" <nyhedFJERN@MIGdbmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Derinde trykker du aktiver -> Til telefonsvarer
>
> Og vupti, så får du muligheden for at vælge efter hvor lang tids ringen.

Super! mange tak.

Martin>

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-10-04 16:03

"Brian Olsen" <nyhedFJERN@MIGdbmail.dk> wrote in

> Alternativt omstiller den med det samme hvis du afviser kaldet
> med tryk på den røde telefon

Giver den ikke bare en optaget tone ?

"Be nice to nerds - you might end up working for one"

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 20-10-04 17:30

On 20 Oct 2004 15:03:11 GMT, Henrik Stidsen <nospamforme@hs235.dk>
wrote:

>"Brian Olsen" <nyhedFJERN@MIGdbmail.dk> wrote in

>Giver den ikke bare en optaget tone ?

Det kommer an på hvad "omstil ved optage"t er sat til.
Hvis den er slået fra får modparten optagetone ellers omstilles til
nummeret der er indstillet her.

Steven

Fra : Fischer

Dato : 20-10-04 19:28

> Jeg bliver flere gange om dagen ringet op af
> sælgere, der vil ha´ mig til at tegne annoncer,
> skifte teleudbyder eller alt muligt andet.

Det lyder da helt vildt! Hvordan er du blevet så populær?

Jeg har aldrig fået den slags tilbud på min mobiltelefon - muligvis fordi
det er et ikke listet nummer.
Og på fastnettelefonen (som står i telefonbogen) kommer der kun ca. 3-4 af
den slags opkald om året.

*Fischer

Fra : Calle.

Dato : 20-10-04 19:39

Fischer wrote:

> [...]
> fordi det er et ikke listet nummer.
> Og på fastnettelefonen (som står i telefonbogen) kommer der kun ca.

Så er du sku heldig, jeg har min en i måneden.
Havde en så sent som i torsdags ;-(
--
Calle.

Fra : Martin Bak

Dato : 20-10-04 22:10

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder da helt vildt! Hvordan er du blevet så populær?

---Jeg har ladet mig momsregistrere.

Martin

Fra : Fischer

Dato : 21-10-04 05:30

> ---Jeg har ladet mig momsregistrere.

OK, så kender jeg billedet fra mit arbejde.
Kan anbefale: http://www.vibrugerikke.dk/

*Fischer

Fra : Morten S Hansen

Dato : 21-10-04 12:07

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg bliver flere gange om dagen ringet op af sælgere, der vil ha´ mig til
> at tegne annoncer, skifte teleudbyder eller alt muligt andet.

Ved at kontakte cpr-registeret (eller måske cvr- når du er
moms-registeretet... -det ved jeg ikke) kan du frabede dig at blive
kontaktet uopfordret af sælgere m.v.
Dette skal sælgerne overholde.

håber det kan bruges...

/morten