Hvordan bliver man farvekonsulent
Fra : Jan

Dato : 19-10-04 13:11

Hejsa

Min kone er uddannet bygningsmaler hvilket hun har arbejdet med i 10 år, men
kroppen er ikke helt glad ved det længere og nu går overvejelserne så på,
hvad kan man bruge sin uddannelse til og stadig blive i malerfaget.

Nu snakker hun lidt om farvekonsulent, men hvordan bliver man det, er det en
uddannelse, hvor tager man det - hvor er det aflønnet osv....

Er der nogen der kan hjælpe på mig vej i min søgen efter svar.

Mvh

Jan

Fra : Jens Olsen

Dato : 23-10-04 22:13

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> wrote in message news:<4175045e$0$303$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Nu snakker hun lidt om farvekonsulent, men hvordan bliver man det, er det en
> uddannelse, hvor tager man det - hvor er det aflønnet osv....

Hvis du sender mig 5.000.- kr, så skal jeg nok sende dig et fint
eksamensbevis hvor der står at hun er farvekonsulent, udstedt af J.O.
International University of Colour Studies.

J.O.

Fra : Carsten Holck

Dato : 25-10-04 15:00

Jens Olsen wrote:
> [...]
> eksamensbevis hvor der står at hun er farvekonsulent, udstedt af J.O.
> International University of Colour Studies.

Plejer der ikke at komme "tilbud" om den slags i din spammail

Men ellers er det nok et spørgsmål om af søge ansættelse hos en farvefabrik
/grossist som salgskonsulent.

--
/carsten

Fra : Carsten Holck

Dato : 25-10-04 15:07

Jens Olsen wrote:
> [...]
> eksamensbevis hvor der står at hun er farvekonsulent, udstedt af J.O.
> International University of Colour Studies.

http://www.boxfreeconcepts.com/magicmill/creatediploma.html gør det
billigere

--
/carsten