Blå pletter på nogen af mine fisk
Fra : Lars Lindenstrøm

Dato : 19-10-04 13:07

Jeg har netop nu observeret at 3 af mine fisk - som kan ses her ->
http://www.stettin.suite.dk/webshop/lyseroedfisk.jpg - har fået nogle blå
pletter, faktisk er en af dem gået fra at være lyserød til at være næsten
blå. Er det en sygdom af en art eller er det noget andet?

Håber i kan hjælpe mig så jeg kan tage affære hurtigst muligt hvis der er
tale om en sygdom.

Fra : Carsten Gall

Dato : 19-10-04 15:08

"Lars Lindenstrøm" <Lars@lindenstroem.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blå. Er det en sygdom af en art eller er det noget andet?
>
> Håber i kan hjælpe mig så jeg kan tage affære hurtigst muligt hvis der er

Det lyder meget mærkeligt, gider du lige lave et billed af det??

Carsten

Fra : Lars Lindenstrøm

Dato : 19-10-04 15:46

www.stettin.suite.dk/webshop/fiskmedblaapletter.jpg

Fra : Lars Lindenstrøm

Dato : 19-10-04 15:47

http://www.stettin.suite.dk/webshop/fiskmedblaaprikker.jpg

sådan var linket, undskyld

Fra : Carsten Gall

Dato : 19-10-04 17:35

> http://www.stettin.suite.dk/webshop/fiskmedblaaprikker.jpg
>
> sådan var linket, undskyld

Det virker ikke som en sygdom, snarere at nogle af skællene har/får den
rigtige farve.
Husk på at fisken er sort og grålig i naturens egen udgave.

Carsten

Fra : Annette Holm

Dato : 24-10-04 20:28

Subject: Blå pletter på nogen af mine fisk

> [...]
> tale om en sygdom.
>

>De fisk du har der er teckno fisk (tror det staves sådan
De er sprøjtet med farve, Jeg har set dem i blå, grøn,rød og gul.
Naturligt er det ikke ,
Men det er jo en smags sag!Med Venlig Hilsen
Annette Sø Holm.
www.bonnet-it.dk/annsholm