De første SLI-boards - hastigheder?
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 18-10-04 22:18

Hejsa,

Nu har jeg hoppet lidt rundt på nettet og kigget lidt, og har lykkelig
fundet ud af at der i morgen ligger færdige nForce4-chipsets klar hos
producenterne af bundkort AMD, here we come

- http://www.theinquirer.net/?article=18800
- http://www.hardwareonline.dk/nyheder.asp?nID=7702

Nu står der at SLI først kommer senere - fair nok... Men har ikke kunne
finde ud af hvilke hastigheder PCI-ekspresserne vil kunne tillades med
nForce 4. Vil det være muligt for producenterne af motherboards at lave 2
styk 16xPCI Ekspress porte på med dette chipset? I så fald vil jeg gerne
vente på det - ellers kan jeg lige så godt tage et med en enkelt
PCI-Ekspress på

Håber ikke spørgsmålet var for forvirrende

// Yoc.

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 19-10-04 19:51

Nforce4 SLI har længe været fremme og understøtter 2 PCI Express porte.
Her er en artikkel skrevet for en måned siden. Venligst Glenn

http://www.overclocking.dk/news.asp?id=9950

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 19-10-04 21:00

> Nforce4 SLI har længe været fremme og understøtter 2 PCI Express porte.
> Her er en artikkel skrevet for en måned siden. Venligst Glenn

NForce4 er så først kommet idag, iflg. alle andre sites. Og SLI-versionen er
ikke klar endnu.

// Yoc.

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 19-10-04 21:03

> NForce4 er så først kommet idag, iflg. alle andre sites. Og SLI-versionen
> er ikke klar endnu.

- http://www.theinquirer.net/?article=18800
- http://www.nvidia.com/page/nforce4_family.html

// Yoc.