Bluetooth send og modtag
Fra : Rasmus

Dato : 18-10-04 21:16

Hej jeg har et lille problem. jeg har købt en bluetooth dongle til min
telefon, så jeg kan sende filer og sådan noget, men jeg kan kun sende fra
computeren til telefonen og ikke fra telefonen til computeren. jeg har
windows Xp og har bare installeret ddet bluetooth software der var med til
windows. nogen der ved hvad der er i vejen og hvordan man kan løse det?

Mvh Rasmus

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 20-10-04 00:59

On Mon, 18 Oct 2004 22:16:13 +0200, "Rasmus" <Zombie9831@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>windows. nogen der ved hvad der er i vejen og hvordan man kan løse det?

Hvilken dongle har du købt ( lidt vigtigt for at vi kan vide hvilken
software det drejer sig om) eller endnu bedre hvis du ved det, hvilket
chipset den er baseret på (f.eks. VIDCOMM).

Den korte version: Du har ikke fået aktiveret profilen til
filoverførselse i dit bluetooth og for jeg skal kunne guide dig må jeg
vide hvilken chipset det drejer sig om.

Steven

Fra : Rasmus

Dato : 20-10-04 15:15