nForce 3 Firewall HJÆLP!
Fra : Jesper

Dato : 18-10-04 07:57

Jeg har et Asus K8N-E Deluxe bundkort med nForce 3 Chipset. I
chipsettet er der indbygget en firewall, som jeg gerne vil gøre brug
af. Jeg har fundet ud af hvordan man slår den til, men jeg kan ikke få
lov at konfigurere den, da dette åbenbart skal gøres i et browser
vindue(det er web-baseret), hvortil linket ikke eksisterer. Er der
andre der har haft disse problemer og kan komme med en løsning?

Mvh
Jesper

Fra : Leony

Dato : 18-10-04 13:51

"Jesper" <jesper.dalgaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> lov at konfigurere den, da dette åbenbart skal gøres i et browser
> vindue(det er web-baseret), hvortil linket ikke eksisterer.

Hvad skriver du for at kofigurere i browser?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jesper

Dato : 19-10-04 07:30

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> wrote in message news:<w_Ocd.58676$Vf.2782980@news000.worldonline.dk>...
> "Jesper" <jesper.dalgaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad skriver du for at kofigurere i browser?

Jeg skriver ikke noget specielt for at konfigurere i browseren. Hele
konfigurationsdelen er tilsyneladende webbaseret, hvorfor
programknappen der normalt fører til at et nyt program åbner i stedet
åbner et browser-vindue, hvortil linket åbenbart ikke passer. Det er
meget meget usmart lavet.

Fra : Leony

Dato : 19-10-04 14:36

"Jesper" <dalgaard@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> programknappen der normalt fører til at et nyt program åbner i stedet
> åbner et browser-vindue, hvortil linket åbenbart ikke passer. Det er

Nu er det lidt svært da jeg ikke har et board med Nforce3, så jeg har
absolut ingen anelse om hvilke knapper du snakker om.

For at konfigurere browseren, ser det ud til at du skal skrive
127.0.0.1:3476
i din browsers adresselinie.

Fra : Henrik Mahler

Dato : 19-10-04 22:19

LOL ,.... jeg har det modsatte problem
jeg har bestilt dette MB:

http://www.newegg.com/app/ViewProductDesc.asp?description=13-138-
240&depa=1

Men nu er jeg blevet bange for IKKE
at kunne slå firewallen fra, da der skal
køres high-performance intern audio
og IKKE internet, firewall´s er bandlyst
når der bruges: http://fx-max.com/fxt/
så håber at den kan slås fra

HM

Fra : Søren Andersen

Dato : 20-10-04 06:04

Henrik Mahler wrote:
> [...]
> at kunne slå firewallen fra, da der skal
> køres high-performance intern audio
> og IKKE internet, firewall´s er bandlyst

Det skal du ikke være bange for...
http://www.short-media.com/review.php?r=123&p=2

--
-- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
-- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

Fra : Henrik Mahler

Dato : 20-10-04 23:15

tusind tak, nu er jeg mere rolig