N6230 hjælp..
Fra : Frederik B-B.

Dato : 17-10-04 22:04

Hej, jeg har fået opdateret min 6230 og der efter har jeg ikke kunne bruge
musikafspillere, den siger ikke tilladt?

Hvad skal jeg gøre?

Fra : N. Christensen

Dato : 18-10-04 07:52

> Hej, jeg har fået opdateret min 6230 og der efter har jeg ikke kunne bruge
> musikafspillere, den siger ikke tilladt?

Sluk og tænd din telefon.

Omformattere dit kort.

Navngiv dit kort.

Læg noget musik ind på kortet.

Start afspilleren.

Virker det stadig ikke. Så ville jeg prøve at få lavet en ny software-update
af min telefon. Er det forresten v4.44 du har fået i telefonen? Det er den
nyeste.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Frederik B-B.

Dato : 18-10-04 19:30

tak

--
Med Venlig Hilsen
Frederik B-B.

Fra : Denner [9400]

Dato : 18-10-04 20:15

Nu er Hr. Christensen så hjælpsom og fortælle dig hvad du evt. kunne gøre
for at afhjælpe dit problem, kunne du så ikke svare på hans spørgsmål ang
hvad firmware du har fået... ? ? ?

Dennis

Fra : Frederik B-B.

Dato : 18-10-04 20:14

Hov.. Glemte, jeg fik en 4.28 men er efterhånden også langtid siden..

--
Med Venlig Hilsen
Frederik B-B.