Nokia Audio Manager og mp3-formater?
Fra : Knud Winckelmann

Dato : 17-10-04 19:48

Er der nogen, der ved om der er nogen begrænsninger i f.eks. bitrate
osv. mht. den Nokia Audio Manager, som kommer i Nokia PC Suite 6.4?

Jeg syntes at den laver skips og hopper i f.eks. en 320 kbps fil, hvor
det som regel går bedre med en 192 kbps, selvom jeg også har oplevet
det der.

Ligeledes sad jeg og rodede med en 56 kpbs fil af en gammeldags
telefon, som simpelthen lød ad h. til.

En konvertering til acc via Nokia Multimedia Player hjalp hellere
ikke.

Knud
--
Let X = 42

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 29-10-04 21:25

Således skrev Knud Winckelmann den Sun, 17 Oct 2004 20:48:00 +0200:

>Er der nogen, der ved om der er nogen begrænsninger i f.eks. bitrate
>osv. mht. den Nokia Audio Manager, som kommer i Nokia PC Suite 6.4?

Ok, så har jeg skaffet mig et dku2-kabel til telefonen og den æder alt
hvad jeg smider efter den, både 320 kbs filer og alt muligt.

Så det er bare Nokia Audio Manager, stinker.

Knud
--
All that glitters has a high refractive index.