Børne flydedragt
Fra : Hansen

Dato : 17-10-04 16:37

Fra : Lars Kristensen

Dato : 17-10-04 16:39

Hansen wrote:
>Hej
>Er der nogen der har en flydedragt til børn ca 130 cm til salg.
>Eller er der noget andet man kan bruge i stedet for en flydedragt når man
>har ungerne med en tur i båden.

Redningsvest !?!?

- Lars

Fra : Steffen Skov

Dato : 17-10-04 17:09

"Lars Kristensen" <spam@acdc.dk> skrev i en meddelelse

> Redningsvest !?!?
>
> - Lars

en line på ungen/ungerne
Steffen

Fra : Lars Kristensen

Dato : 17-10-04 17:36

Steffen Skov wrote:

> "Lars Kristensen" <spam@acdc.dk> skrev i en meddelelse

> en line på ungen/ungerne

Så skal de holdes i kort snor

- Lars

Fra : Hansen

Dato : 17-10-04 18:29

Nej de skal ikke holdes i kort snor
det er en FLYDEDRAGT vi efterlyser.
Freddy

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-10-04 18:55

Hansen skriblede og skrablede følgende:

> Nej de skal ikke holdes i kort snor
> det er en FLYDEDRAGT vi efterlyser.

Det har de vel i nærmeste udstyrsforretning?

Claus

Fra : Hansen

Dato : 17-10-04 20:33

Det er meget få udstyrsforetninger der har xxsmal. jeg har ikke fundet nogen
under dette

Freddy

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-10-04 21:46

Hansen skriblede og skrablede følgende:

> Det er meget få udstyrsforetninger der har xxsmal. jeg har ikke
> fundet nogen under dette

Måske fordi det er en meget dårlig "investering" på sigt?

Jeg kunne da nemt forestille mig, at der ikke er mange forældre, der vil
købe overlevelsesdragter til børn, netop fordi de vokser fra dem i løbet af
forholdsvis kort tid...

Det er vel det samme som med flyverdragter, de vokser ud af dem inden de
bliver slidte

Og er der ingen efterspørgsel, så er der intet udbud...

Claus

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 17-10-04 22:12

Jeg forstår ikke helt behovet. Flydedragter er til voksne, så man kan
overleve et par timer (afhængigt af årstiden) i vandet, til man
(forhåbentligt) bliver fundet og fisket op.

Børn skal slet ikke ende i den situation. De skal have varmt tøj,
redningsvest og livline. Så haler man bare ind, hvis de skulle være så
uheldige at ryge i baljen.

/Bjarke

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 18-10-04 07:29

Bjarke Christensen wrote:
> [...]
>
> Børn skal slet ikke ende i den situation. De skal have varmt tøj,
> redningsvest og livline. Så haler man bare ind, hvis de skulle være så

Så hvis skuden går ned, og der alligevel ikke er nogen til at hale dem
ombord, kan de rende og hoppe?
--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-10-04 17:43

Abildgaard 3140 skriblede og skrablede følgende:

> Så hvis skuden går ned, og der alligevel ikke er nogen til at hale dem
> ombord, kan de rende og hoppe?

Det er nok smartere at træde vande....

Claus

Fra : Calle.

Dato : 18-10-04 21:17

Claus Tersgov wrote:
> Abildgaard 3140 skriblede og skrablede følgende:

> Det er nok smartere at træde vande....

det er nu ikke sjov i et 20m reb bundet til en båd på 40m vand ;-(
--
Calle.

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 18-10-04 22:29

Jeg tror jeg har hørt om 1 eller 2 både der er gået ned. Det er godt nok
sjældent. Oftest er det jo en smutter at man ryger over bord og både
fortsætter......

Bjarke