Foreningsblad.
Fra : Crazy Camilla

Dato : 17-10-04 15:41

Hej.

Er der nogen herinde der ved noget om hvad det koster at få Post Danmark til
at udsende et foreningsblad?
Vi har diskuteret forskellige muligheder, bl.a. at sende bladet ud i
kuverter som almindelige breve men vi vil foretrække at få bladene sendt ud
uden kuverter, da det er et stort arbejde at sætte adressesedler og
frimærker på alle kuverterne.
Jeg ville bare lige høre om der var nogen herinde der havde nogen erfaringer
og kendskab til priserne, inden jeg kontakter Post Danmark.

MVH Camilla.

Fra : Søren M

Dato : 17-10-04 15:56

I news:4172847e$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, skrev Crazy
Camilla :
> [...]
> Jeg ville bare lige høre om der var nogen herinde der havde nogen
> erfaringer og kendskab til priserne, inden jeg kontakter Post Danmark.

Hej

det bedst du kan gøre et at kontakte post danmark
prisen afhænger af flerre ting strøelse og vægt og mængde ...

så det er svært at svare på...

er det et større styk antal ???

--
--
Søren M

"Programming is like sex: one mistake and you have to support it for
the rest of your life."

Fra : Crazy Camilla

Dato : 17-10-04 17:04

"Søren M" <soren@xxx.mylers.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> Søren M
>
> "Programming is like sex: one mistake and you have to support it for

Hej.

Nu skal jeg uddybe: Der er tale om ca. 120 blade, ca. 4 gange om året. Det
mest nærliggende var nok at komme dem i kuverter, men det vil vi helst
undgå, da det giver ekstra arbejde.
Så nu overvejer vi flg. muligheder: enten PP påtryk eller at postvæsenet
simpelthen kører dem igennem deres frankeringsmaskiner for os. Men vi
mangler nogle priser og information om hvordan det foregår rent praktisk. En
tredje mulighed er at få et beskyttet værksted til at putte brevene i
kuverter og frankere dem for os, men det koster jo også penge. Det at få de
beskyttede værksteder og andre sociale insitutioner til at udføre arbejde
for sig er en mulighed mange ofte overser. Det er ofte en billig løsning.

MVH Camilla.