T5 rør ?? Hvor lang levetid ?
Fra : Unlimited

Dato : 17-10-04 14:15

Hejsa..

Hvor mange timer lever et t5 rør i forhold til et alm rør ??

/F

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 17-10-04 15:12

"Unlimited" <-unlimited-@get2net.dk> wrote in message
> Hejsa..
>
> Hvor mange timer lever et t5 rør i forhold til et alm rør ??
>
> /F

Nogen siger 4x andre siger ingen forskel. Jeg tror på det sidste

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Niels Christian Mohr

Dato : 17-10-04 16:36

Levetiden er ca 2.5 år i forhold til et år med almindelige t8 rør.

Med Venlig Hilsen

Niels Christian Mohr

Fra : Kim Adersen

Dato : 17-10-04 16:41

17-10-2004 17:36:11 >>>
>Levetiden er ca 2.5 år i forhold til et år med almindelige
> [...]

Jvf. de tekniske beskrivelser jeg har læst, så svinger det i
stor grad efter, hvor meget og under hvilke forhold man
bruger disse rør. F.eks har temperaturen i omgiverlserne en
stor del af skulle have sagt.

Mvh
Kim Andersen

Fra : Roy

Dato : 19-10-04 14:42

"Unlimited" <-unlimited-@get2net.dk> skrev i melding
> Hejsa..
>
> Hvor mange timer lever et t5 rør i forhold til et alm rør ??
>
> /F

T8 bør bytter etter 5000 timer grunnet tap i fargespekteret.
T5 15,000 timer