1284 - Hvem er det nu lige det er?
Fra : Nicolai

Dato : 16-10-04 17:53

Har engang for meget længe siden tilmeldt mig en sms service med noget
fodbold.

Nu skal det afmeldes da det virker minus - er træt af sms'er der er 12 timer
forsinket, samme sms flere gange, sms'er der kommer i bunker af 10 osv...

Anyone?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : steffen martin

Dato : 16-10-04 18:07

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse
> [...]
timer
> forsinket, samme sms flere gange, sms'er der kommer i bunker af 10 osv...

Google er din ven :)

1284
Realtime A/S
Kalvebod Brygge 45,