Fiskeri omkring Kastrup
Fra : RasMussen

Dato : 16-10-04 13:48

Hej Ng

Jeg skal arrangere en fisketur for min arbejdsplads, båden vi skal sejle med
ligger i kastrup, hvor er der bedst chance for fangst omkring kastrup eler
tæt på?

mvh
Jens

Fra : Myls

Dato : 17-10-04 21:12

Hej Jens

Prøv her.. de sejler stadig selv om båden er til salg.....
http://www.mskastrup2.dk/
Müller

Fra : RasMussen

Dato : 17-10-04 21:55

Tak, men jeg har en båd, jeg ville bare gerne have nogle gode steder at
fiske nær Kastrup, så jeg slipper for at sejle den lange vej til Hven, som
er det eneste sted jeg med min ringe fiskeerfaring kender som godt fiske
område.

Jens

Fra : Jim

Dato : 04-11-04 10:52

> [...]
> sejle med
> ligger i kastrup, hvor er der bedst chance for fangst omkring kastrup

Hvis det er en flyvebåd. så pas li´ å æ flyw´fisk.

J.