CBB Mobil - update
Fra : Ukendt

Dato : 16-10-04 11:51

I sagen om de forsvundne penge fra min taletids konto, hos CBB Mobil, så har
CBB d. 14/10 indsat de forsvundne penge på min taletids konto igen.

Det hjælper at brokke sig til dem, og truslerne om at gå til DR's Kontant
osv, har åbenbart hjulpet.

Thomas

Fra : C.Stensgaard

Dato : 18-10-04 09:27

Utroligt - jeg har været udsat for lignende

Jeg oprettede abb i august og havde 200 kroner på kortet

i sidste uge tænkte jeg så at det nok var på tide at indsætte lidt flere
penge på kortet. Jeg loggede ind på CBB sitet og kunne ikke få en saldo
frem - der stod 0 kroner, hvilket undrede mig. Men jeg tænkte at det jo så
var på tide at indsætte et beløb, hvilket jeg gjorde - indsatte 300 kroner.

10 minutter efter jeg indsatte beløb, ringede jeg til en person, men en
stemme fortalte mig at kontoen kun var på 25 kroner.

Hvem ryger i svinget ? CBB er meget tæt på.
--
Venlig hilsen
Claus Stensgaard

//Ved Reply - Husk at fjerne det danske bogstav og indsæt det rigtige

Fra : Frank W.

Dato : 19-10-04 18:51

C.Stensgaard wrote:

> Hvem ryger i svinget ? CBB er meget tæt på.

Hvis du læser tråden "Bizar CBB Mobil oplevelse", kan du se at jeg også har
samme problem kørende med CBB. Status lige nu er at de satte 7,5 kr ind på
min konto, men det var ikke langt fra nok da der ifølge deres
forbrugsoversigt kun var brugt for knap 26 kr og jeg havde 14,10 kr på
kontoen inden jeg tankede 99 kr. Saldoen er den dag i dag 41,60.

De har dog som forsvar nævnt at Sonofon som CBB er serviceprovider hos, at
de har problemer med taksteringen af CBB mobil nr som har GPRS aktiveret.

Men jeg mangler stadigvæk knap 48 kr som de ikke kan redegøre for.

--
Hilsen
Frank W.