Gratis GPRS tilmelding hos Telmore.
Fra : Fischer

Dato : 15-10-04 15:26

Til dem der endnu ikke har det, så er tilmelding af GPRS hos Telmore nu
gratis.

*Fischer

Fra : Devast8or

Dato : 15-10-04 15:57

Fischer wrote:
> Til dem der endnu ikke har det, så er tilmelding af GPRS hos Telmore
> nu gratis.
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i
> adressen.

Hvad er det nu lige GPRS kan bruges til? Det går hurtigere hvis jeg bruger
telefonen som modem til en laptop ikke? Men hvad ellers?

Devast8or

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 15-10-04 17:11

> Hvad er det nu lige GPRS kan bruges til? Det går hurtigere hvis jeg bruger
> telefonen som modem til en laptop ikke? Men hvad ellers?

Du kan også læse e-mails se wap-sider fra din telefon, hente nye ringetoner,
billeder osv. (hvis telefonen understøtter dette).
Den primære fordel ved GPRS er dog at du betaler efter mængden af data der
udveksles - og ikke efter tiden du er opkoblet som ved alm. WAP.

--
Michael
Hjælp mig med at få ryddet op - http://vindenand.dk/webshop.html

Fra : Søren Nielsen

Dato : 15-10-04 16:25

Fischer wrote:
> [...]
> nu gratis.
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i

Tak for det :) Så sparede jeg da lige 99,- der.

Søren

Fra : Søren Nielsen

Dato : 15-10-04 20:02

Søren Nielsen wrote:

> Tak for det :) Så sparede jeg da lige 99,- der.
>
> Søren¨

Lige et lille spørgsmål: Når jeg nu har modtaget opsætningen, hvad "gør" jeg
så for at tjekke f.eks Hotmail? På samme måde som med Wap eller hvad?

Søren

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 15-10-04 17:13

Fischer wrote:
> Til dem der endnu ikke har det, så er tilmelding af GPRS hos Telmore nu
> gratis.

Trist tænkte jeg først -da jeg lige havde betalt 99 kr i forgårs. Men 5
min med supporten på deres java chat, og jeg fik refunderet pengene igen.

> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.

/Bjarke glad telmore kunde gennem alle år :)

Fra : RpR

Dato : 15-10-04 17:45

> Til dem der endnu ikke har det, så er tilmelding af GPRS hos Telmore nu
> gratis.

Det kan jeg sq ikke bruge til noget, jeg vil ha' flatrate GPRS

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Henrik Witting

Dato : 16-10-04 09:44

In article <416fdde7$0$231$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, myfischer87
@get2net.dk says...
> [...]
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.

Som det forresten har være ved bl.a. Orange gennem 1½ år...

En glad Orange Simple kunde...