Ændring af Cursor størrelse
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 15-10-04 11:43

Hej

Kan man nemt i Delphi 5 Prof. ændre størrelsen af cursor på inddaterings felter ?
F.eks. TEdit !

Jeg har kunder, som åbenbart burde få sig en større skærm eller bedre briller, men som hellere vil have mig til at gøre cursoren større !

Michael

--
==========
Best Regards / Venlig hilsen

Michael Vilhelmsen
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://mesnews.no-ip.com

Fra : Konrad

Dato : 15-10-04 14:06

"Michael Vilhelmsen"
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har kunder, som åbenbart burde få sig en større skærm eller bedre
briller, men som hellere vil have mig til at gøre cursoren større !

Det hedder en caret Ja - kig på CreateCaret osv i win32 hjælpen - prøv
f.eks med CreateCaret(handle-til-edit-control,nil,20,5) osv

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 18-10-04 12:58

Konrad submitted this idea :
> [...]
>
> Det hedder en caret Ja - kig på CreateCaret osv i win32 hjælpen - prøv
> f.eks med CreateCaret(handle-til-edit-control,nil,20,5) osv

Jeg får en fejl, hvis jeg skriver:

CreateCaret (edit1.handle,nil,20,5);
Incompatible types: HBITMAP and Pointer

MIchael

--
==========
Best Regards / Venlig hilsen

Michael Vilhelmsen
==========
Best Regards / Venlig hilsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Konrad

Dato : 18-10-04 16:05

"Michael Vilhelmsen"

> Jeg får en fejl, hvis jeg skriver:
>

> CreateCaret (edit1.handle,nil,20,5);
> Incompatible types: HBITMAP and Pointer

Prøv der, det skader ikke. Jeg kan afsløre at jeg i farten skrev nil istedet
for...