Bestedcentral nummer på T610
Fra : DMJ

Dato : 14-10-04 09:28

Hej.

Jeg skal have skiftet beskedcentral nummer på min T610. og kan ikke
lige huske hvor det gøres.

Håber en kan guide mig det rigtigt sted hen i menuen

DMJ.

Fra : Decoy

Dato : 14-10-04 11:36

Indkod nummeret til SMS-centralen

1
Find "Servicecenter"

a.. Tryk på Joysticket for at åbne hovedmenuen.
b.. Find Meddelelser, og tryk på Vælg.
c.. Find Tekst, og tryk på Vælg.
d.. Find Indstillinger, og tryk på Vælg.
e.. Find Servicecenter, og tryk på Vælg.

2
Vælg handling

a.. Du har nu to muligheder:
a.. Tilføj ny SMS-central, se 2a.
b.. Redigér eksisterende SMS-centralnummer, se 2b.

2a - Tilføj ny SMS-central

a.. Find Nyt nummer, og tryk på Tilføj.
b.. Indtast +4526252423
a.. Tryk på c, hvis du taster forkert.
c.. Tryk på OK for at godkende og gemme nummeret.

2b - Redigér eksisterende SMS-centralnummer

a.. Markér det eksisterende SMS-centralnummer, og tryk på Vælg.
b.. Find Rediger, og tryk på Vælg.
c.. Tryk på c for at slette det eksisterende nummer.
d.. Indtast det nye SMS-centralnummer.
e.. Tryk på OK for at godkende og gemme nummeret.

Mvh.
Decoy...

begin 666 spacer.gif
M1TE&.#EA"@`*`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````*``H```((A(^IR^T/
$8RL`.P``
`
end

begin 666 whitedot.gif
M1TE&.#EA!P`'`( ``/_______R'Y! $```$`+ `````'``<```(*3(!VF.P/
&V9*&%@`[
`
end

Fra : DMJ

Dato : 14-10-04 12:56

Tak for guiden, så kan jeg være klar til at bruge mit nye abb.
Lige et tillægsspørgsmål: kan man have flere servicenumre vinget af,
altså flere i brug på en gang?

DMJ.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 14-10-04 13:01

> Håber en kan guide mig det rigtigt sted hen i menuen

På en T68i er det Meddelelser > SMS > Indstillinger > Servicecenter -
mon ikke det er noget det samme?

--
Michael
http://www.ligegyldigenyheder.dk - her er det agurketid året rundt...