HALLO!!!!!
Fra : Malene Günther Gomez

Dato : 13-10-04 20:00

Er der ingen der VIL eller KAN svare på min meddelelse,
ER DER SYGDOM I MIT AKVARIE ..... ???????
Malene

Fra : Lars Stigaard

Dato : 13-10-04 20:34

svar nu på Thomas´s spørgsmål inden du tænder helt af .

Fra : Alexia

Dato : 13-10-04 20:35

allerførst så slap af og tal pænt til os andre.. fik heller ikke svar på om
min sugemalle var syg, men det er jo nok fordi folk ikke ved det.. så hvis
det et så vigtigt så ring til en dyrehandel eller syrelæge..

og så læs evt. dit indslag igennem først for stavefejl!

men held og lykke!

Fra : Alexia

Dato : 13-10-04 20:42

*dyrelæge

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-10-04 21:17

Alexia skrev:

> *dyrelæge

Tsk, tsk.
<http://www.dsn.dk/cgi-bin/ordbog/ronet?M=1&P=dyrl%E6ge&S.x=49&S.y=10>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Malene Günther Gomez

Dato : 13-10-04 22:25

UNDSKYLD ..... men er nu bare glad for mine fisk og vil ikke se dem lide.
Men jeg fik til gengæld så opmærksomhed......
Tænkte at måske at nogen havde oplevet deres fisk med samme symptomer og
kunne fortælle mig årsagen dertil.
Mvh Malene

Fra : Malene Günther Gomez

Dato : 13-10-04 22:28

og så læs evt. dit indslag igennem først for stavefejl!

Er det en staveskole eller et forum for akvarie glade???
Malene

Fra : Alexia

Dato : 14-10-04 13:45

det er et forum hvor vi hjælper hinanden, men du gør det lettest ved at
skrive ordentligt til os og så måske passe på med stavefejl..

som Steen Suder skriver efter sine indlæg Citat:
"--
Steen Suder
dig, så godt du kan. På den måde forstås det lettere, hvad du skriver."
Citat slut!

Fra : Malene Günther Gomez

Dato : 14-10-04 14:06

Jeg synes nu også jeg har skrevet på en meget pæn og forståelig måde
.....også selv om der var stavefejl, har andre da kunnet læse og forstå uden
brok ... Vi er jo nogen som ikke er perfekte i stavning. Skulle man så ikke
kunne skrive herind uden at få kritik ??????
ER DER SYGDOM I MIT AKVARIUM ..... ??????? var en henvisning til mit første
indlæg ..... og ikke andet...
Smil fra Malene

Fra : Steen

Dato : 14-10-04 14:31

Hej Malene
Når du skriver med stort, opfattes det som om du råber, og det bliver ofte
taget ilde op - bare så du ved det

mvh
Steen

Fra : filbert

Dato : 15-10-04 20:40

ÅHHH nej...

> Hej Malene
> Når du skriver med stort, opfattes det som om du råber, og det bliver ofte
> [...]

Nogen gange SKAL der råbes...
Hvorfor er folk så pisse smålige at det eneste de sidder og følger med i et
forum for,
er at kunne sable folk ned med grammatiske fejl og stavefejl i deres indlæg?
Det er da til at kaste OP over, og JA jeg råbte igen...

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-10-04 10:09

filbert wrote:
> Nogen gange SKAL der råbes...

Hvorfor det ?

> Det er da til at kaste OP over, og JA jeg råbte igen...

Ja - hver sine lyster

Hvis man spørger pænt og ikke råber eller andet, så forøger det chancerne
væsendtligt for et godt og fornuftigt svar, da der så er flere, der har lyst
til at svare.

Sådan er det nu engang på usenet.

Læs om de almindelige regler på usenet på www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin.netikette hvor den diskussion hører hjemme.

Jan

Fra : Steen

Dato : 16-10-04 23:07

Nu blandede jeg mig egentlig bare for høfligt at gøre Malene opmærksom på
hvorfor hun havde fået en lidt blandet modtagelse.
Hvad ville du egentlig? Hvis du lægger mærke til det så irettesætter jeg
ikke Malene.

Steen
Vi er vist heller ikke i den rette gruppe, hvis vi skal fortsætte denne
diskussion......